Illustrasjonsfoto: Pixabay.
Illustrasjonsfoto: Pixabay.

Opplever store forbedringer som resultat av Miljøfyrtårn

Så mange som 68 prosent av de som deltok i Miljøfyrtårns kundeundersøkelse for 2018, opplever store eller svært store miljøforbedringer som et resultat av sertifisering. Det melder Horecanytt. – Kunder vil ha mer bærekraft. Bedrifter som ikke tar bærekraft på alvor risikerer å bli akterutseilt. Jeg håper flere i bransjen ser at det lønner seg å tenke nytt og være fremtidsrettet. En konkret og effektiv måte å imøtekomme krav fra kunder og oppdragsgivere er å være miljøsertifisert. En sertifisering som Miljøfyrtårn er et kvalitetsstempel og et bevis på at virksomheten jobber helhetlig og systematisk med miljø og bærekraft, forteller Ann-Kristin Ytreberg.

Publisert   Sist oppdatert

Kilde: Horecanytt